محمدحسن جونمحمدحسن جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

♥ محمدحسن کوچولو ♥

یک مادرانه نیمه شبانه!

1392/10/25 19:16
598 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسرکوچولوی من، یکی دو شبه تو تخت خودش و به صورت مستقل میخوابه و دیگه پیش من نمیخوابه

گل پسرم عادت داشت وقت خواب میومد نزدیک نزدیکم، صورتشو می چسبوند به صورتم و دستشم محکم حلقه میکرد دور گردنم! منم تاخوابش ببره تا جایی که جا داشت میبوسیدمش و نوازشش میکردم

چقد وقت خواب دستای نرم و توپولوتو دور گردنم کم دارم  محمدحسن جونم!

خوابم نمیبره بدون حس کردن لطافت نوگلم، بدون بوی خوش بچه گانه تنش ،بی شنیدن صدای نفس هاش که مدت هاست بهترین و زیباترین لالایی خوابم شده

کوچولوی شیرین زبونم اگه یه حساب سرانگشتی بکنیم سهم هر شبانه روز من و تو از بودن با بابایی فقط ۴-۵ ساعت وقت مفیده! تو رو که نمیدونم و از دل کوچولوت بی خبرم اما من این قضیه  واسم خیلی خیلی سخت و آزاردهنده است ... خدارو شکر که تو هستی جگرگوشه مهربون من تا با شیرین زبونیا،شیطنتا وحتی اذیتاو خرابکاریات کمک کنی زمان واسم زودتر بگذره و یه کوچولو کمتر حس کنم ساعت های طولانی نبودن مرد خونه امو (آیکون آه)

خیلی دوست دارم عسلک مامان

و

خدارو به خاطر وجود ارزشمند یه فرشته کوچولوی آسمونی تو خونه امون هزاران هزار بار شکر

 

 پسرک و خواب در تخت خودش!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)