محمدحسن جونمحمدحسن جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

♥ محمدحسن کوچولو ♥

گزارش روزی از روزهای 20 ماهگی!

1392/8/9 15:26
201 بازدید
اشتراک گذاری
 

سکانس ۱:

صبح زود از خواب بیدارشده بودم... بین روز اینقدر خوابم گرفت که بدون گریه و داد و بیداد و پناه بردن به مامانی خودم گرفتم خوابیدم یا بهتر بگم از حال رفتم! (خاله پای کامپیوتر بود و تو اتاق خودش،وقتی دید هرچی صدام میکنه جواب نمیدم اومد دنبالم و این شد که در این حال یافتیده شدم!)


بلاخره اینم یه جور خوابیدنه!

 

 

سکانس ۲:

وقتی بهم پیشنهاد وسوسه انگیزی میشه و خیلی ذوق می کنم دستامو اینجوری می کنم و در نهایت هیجان میگم : نـــــــــــه (حالا اینکه چرا نه الله اعلم!)


هورااااااااااااا

 

سکانس۳:

وقتی خیلی شیطونی می کنم و اساسی خسته میشم و حس میکنم دیگه نمیکشم معمولا اینجوری غش می کنم رو زمین و خستگی در میکنم!


آخیشششش

 

 

پایان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)